Brezplačna dostava

Naročila nad vrednostjo 60 eur bodo k vam dostavljena BREZPLAČNO. Ko je brezplačna dostava omogočena, jo v košarici ali na blagajni preprosto izberite.

V primeru, da je skupna vrednost naročila manjša se obračuna poštnina 3,99 eur. V času promocij se v košarici strošek dostave obračuna po promociji (torej na skupno vrednost košarice po uveljavljenem popustu). V kolikor izberete pa možnost plačilo ob prevzetju, Pošta Slovenije obračuna provizijo – 1,45 eur z DDV. Ta strošek je ob izbiri plačila po povzetju dodan v kupnino. To pomeni, da v primeru plačila po povzetju plačate vrednost paketa, strošek pošiljanja ter provizijo za Pošto Slovenije. Zato priporočamo spletna plačila ali plačila po predračunu, kjer tega stroška ni.

Kdo dostavlja?

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije (pogodbeni partner).

Rok dostave

Naročeni artikli gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so artikli na zalogi v našem skladišču boste paket predvidoma prejeli najkasneje v 2-5 delovnih dni od datuma prejema naročila.

V času epidemije Koronavirusa se naši dostavni roki lahko podaljšajo, zato se vam že v naprej opravičujemo. V času praznikov in med vikendi se rok dostave za čas dela prostih dni podaljša.

Prevzem naročila/dostava na vaš naslov

Pošiljko lahko prevzamete na izbranem naslovu osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo dostavna služba posredovala navodila, kje lahko paket prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno dostavijo. Informacijo o roku za prevzem dobite pri dostavni službi. Po preteku se paket vrne pošiljatelju.

Osebni prevzem

Nudimo vam možnost osebnega prevzema v naših prostorih Akademije za Glas. Čas prevzema je predvidoma 1 delovni dan po prejemu plačila. Ko bodo izdelki pripravljeni na prevzem, vas bomo o tem obvestili na vaš elektronski naslov.

Dostava kamorkoli na območju Slovenije

Naš partner pakete dostavlja na naslov v Sloveniji, vnešen ob oddaji naročila. V svojo naročilnico lahko dodate drugačen naslov za dostavo.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Običajno zadošča obisk najbližjega prevzemnega mesta, lahko pa jih pokličete, da vam pošiljko ponovno dostavijo.

Spletna trgovina vrši dostavo izključno na področju Slovenije.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če vam je paket dostavila Pošta Slovenije in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov trgovina@akademijazaglas.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, embalaže (notranje in zunanje), poškodovanega artikle, poštne/paketne nalepke in pa opis poškodbe.