Oglasite se (najhitrejši & najlažji način)
Priporočamo vam, da izdelek BREZPLAČNO zamenjate v naših prostorih. V tem primeru boste skupaj z našimi zaposlenimi lahko poiskali bolj ustrezen izdelek, ki vam odgovarja. Zamenjave ni mogoče opraviti v prostorih enote Murska Sobota.
Kupci imate možnost, da se oglasite okviru delovnih časov. Predlagamo vam, da pred zamenjavo na spletu ali preko klica preverite zalogo izbranega izdelka, za katerega želite izvesti zamenjavo.
Omogočamo vam:
Zamenjava po pošti
Zamenjavo po pošti lahko opravi samo spletni kupec.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z menjavo blaga, je strošek pošiljanja blaga nazaj k nam. Strošek vračila blaga potrošnik plača izbranemu poštnemu izvajalcu oz. logistični službi, ki jo izbere za pošiljanje paketa na naš naslov. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kako izdelek zamenjate?
Preden izdelek pošljete k nam nas prosimo o tem obvestite na trgovina@akademijazaglas.si. V sporočilo zapišite številko naročila iz katerega menjate izdelke (številko naročila najdete v elektronski pošti s katero smo potrdili vaše naročilo), priimek na katerega se naročilo nanaša ter elektronski naslov na katerega je bilo narejeno naročilo. Bodite pozorni ali ste pri oddaji naročila v vašem priimku uporabili sičnike in šumnike. V primeru, da imate 2 priimka bodite pozorni katerega ste uporabili v polju »priimek« pri oddaji naročila.
V sporočilu nam zapišite za katero številko/izdelek želite zamenjati vaš izdelek.
Izdelke ustrezno pripravite za transport. Zapakirajte izdelek v embalažo, ki ustreza transportu (predlagamo, da uporabite transportno embalažo, v kateri ste paket prejeli). Originalna embalaža izdelka ne sme biti poškodovana ali prelepljena z lepilnim trakom. Prosimo vas, da paket pošljete na naslov: Zavod Moj glas - Akademija za glas, Slamnikarska 1d, 1230 Domžale.
Paket pošljite preko izbrane poštne/dostavne službe. Prejetje vaše zahteve za zamenjavo bomo potrdili preko elektronske pošte. Po prejemu izdelkov, ki jih menjate in obdelavi le-teh vas bomo o potrditvi/zavrnitvi zahtevka obvestili preko elektronske pošte.
Kakšen izdelek lahko zamenjam?
Potrošnik mora izdelek, ki ga želi zamenjati, vrniti nepoškodovan, nenošen, neuporabljen, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Izdelka brez nepoškodovane originalne embalaže ni mogoče vrniti.
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) v 43.č členu (5) navaja: "Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;"
Roki za zamenjavo
Spletni kupci imate pravico, da v 15 koledarskih dneh od nakupa izdelka sporočite, da želite izdelek zamenjati, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po izdanem računu naročenega izdelka. V rok zamenjave se štejejo tudi dnevi zaprtja, saj imate spletni kupci možnost vračil tudi po pošti (torej brez obiska fizične trgovine).