Oglasite se (najhitrejši & najlažji način)

Priporočamo vam, da izdelek BREZPLAČNO vrnete v naših prostorih. Vračila ni mogoče opraviti v prostorih enote Murska Sobota.

Kupci imate možnost, da se oglasite okviru delovnih časov. Predlagamo vam, da se pred vračilom obrnete na nas ali preko telefonske številke ali preko kontaktnega obrazca na spletni strani.

Potrebovali boste:

  • izdelek, ki ga vračate (in ki ustreza pogojem za vračilo)
  • račun, ki ste ga dobili v paketu
  • Kupnino bomo vrnili na kartico s katero je bil nakup plačan ali na številko računa (IBAN) preko katerega je bil predračun plačan.
  • Če ste pri spletnem nakupu izbrali plačilo po povzetju (vaš nakup ste plačali kurirju) bo vračilo izvedeno s pomočjo obrazca (ki vam ga bomo poslali), na katerega obvezno vpišite številko računa (IBAN) na katerega želite vrnjeno kupnino.
  • Vsi zahtevki se obdelujejo na sedežu podjetja. Vaš zahtevek bo obravnavan takoj, ko bo mogoče, denar pa vam bomo vrnili v roku 14 dni od obdelave zahtevka.

    Vračilo po pošti

    Vračilo po pošti lahko opravi samo spletni kupec.

    Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z menjavo blaga, je strošek pošiljanja blaga nazaj k nam. Strošek vračila blaga potrošnik plača izbranemu poštnemu izvajalcu oz. logistični službi, ki jo izbere za pošiljanje paketa na naš naslov. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

    Kako izdelek vrnete?

    Preden izdelek pošljete k nam nas prosimo o tem obvestite na trgovina@akademijazaglas.si. V sporočilo zapišite številko naročila iz katerega vračate izdelek/-e (številko naročila najdete v elektronski pošti s katero smo potrdili vaše naročilo), priimek na katerega se naročilo nanaša ter elektronski naslov na katerega je bilo narejeno naročilo. Bodite pozorni ali ste pri oddaji naročila v vašem priimku uporabili sičnike in šumnike. V primeru, da imate 2 priimka bodite pozorni katerega ste uporabili v polju »priimek« pri oddaji naročila.

    V sporočilu nam zapišite kateri izdelek vračate. Poslali vam bomo obrazec za vračilo, ki ga priložite paketu skupaj z kopijo računa.

    Izdelke ustrezno pripravite za transport. Zapakirajte izdelek v embalažo, ki ustreza transportu (predlagamo, da uporabite transportno embalažo, v kateri ste paket prejeli). Originalna embalaža izdelka ne sme biti poškodovana ali prelepljena z lepilnim trakom. Prosimo vas, da paket pošljete na naslov: Zavod Moj glas - Akademija za glas, Slamnikarska 1d, 1230 Domžale.

    Paket pošljite preko izbrane poštne/dostavne službe. Prejetje vaše zahteve za vračilo bomo potrdili preko elektronske pošte. Po prejemu izdelkov, ki jih vračate in obdelavi le-teh vas bomo o potrditvi/zavrnitvi zahtevka obvestili preko elektronske pošte.

    Kakšen izdelek lahko vrnem?

    Potrošnik mora izdelek vrniti nepoškodovan, nenošen, neuporabljen, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Izdelka brez nepoškodovane originalne embalaže ni mogoče vrniti.

    Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) v 43.č členu (5) navaja: "Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:
    7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;"

    Na kakšen način mi boste povrnili stroške vrnjenega izdelka?

    Vračilo opravljenih vplačil se izvede po tem, ko fizično prejmemo vse izdelke, ki so predmet vračila in preučimo, da ustrezajo pogojem, ki so navedeni v točki »Kakšen izdelek lahko vrnem«.

    Prejeta plačila vrnemo potrošniku na isto številko kartice, s katero je bilo izvedeno plačilo nakupa ali na številko računa (IBAN) preko katerega je bil predračun plačan. V primeru, da ste vaš nakup plačali po povzetju kurirju (gotovina ali plačilna kartica) imate v poslanem obrazcu za vračilo tudi polje v katerega boste vpisali svojo številko računa (IBAN) na katerega želite povrnjena sredstva.

    V primeru delnega vračila (kadar želite vrniti le izbrane izdelke iz celotnega naročila) se kupcu vrne le znesek za vrnjeni izdelek, ne pa tudi poštnina (če smo vam jo zaračunali).

    Kjer je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le plačani znesek.

    Vračilo opravljenih vplačil se izvede po tem, ko fizično prejmemo vse izdelke, ki so predmet vračila in preučimo, da ustrezajo pogojem, ki so navedeni v točki »Kakšen izdelek lahko vrnem«.

    Poškodba izdelka pri dostavi-kaj storim?

    Če vam je paket dostavila kurirska služba in ugotovite, da je izdelek ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov trgovina@akademijazaglas.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

    OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVLJATI BREZ ORIGINALNE EMBALAŽE!

    Roki za zamenjavo

    Spletni kupci imate pravico, da v 15 koledarskih dneh od nakupa izdelka sporočite, da želite izdelek vrniti, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po izdanem računu naročenega izdelka. V rok zamenjave se štejejo tudi dnevi zaprtja, saj imate spletni kupci možnost vračil tudi po pošti (torej brez obiska fizične trgovine).