Podjetje: Zavod Moj glas, Slamnikarska 1d, 1230 Domžale

Davčna številka: SI 24676462

Matična številka: 8331545000

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino www.akademijazaglas.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja Zavod Moj glas, Slamnikarska 1d, 1230 Domžale, matična številka: 8331545000, davčna številka: SI24676462, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Akademija).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Akademijo in kupcem.

Kupec je vsaka oseba, ki ima prek spletne trgovine s prodajalcem sklenjen veljaven dogovor za nakup blaga prodajalca. Vsi pogodbeni dogovori med prodajalcem in kupcem v zvezi z nakupom blaga prek spletne strani so urejeni v teh splošnih pogojih ter v konkretnem naročilu.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ti splošni pogoji prevladajo nad nasprotnimi pogodbenimi pogoji kupca ali pogodbenimi pogoji druge osebe, ki odstopajo od teh splošnih pogojev. Ti splošni pogoji veljajo tudi tedaj, če ob zavedanju o obstoju nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev kupca ali druge osebe prodajalec opravi kakršnokoli izpolnitveno ali drugačno konkludentno ravnanje, ki bi se lahko štelo za potrditev nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev kupca ali druge osebe. Veljavnost slednjih je v vsakem primeru izključena. To velja tudi, če bi se pogodbeni pogoji kupca ali druge osebe lahko šteli za sprejete po vključitvi teh splošnih pogojev.

Ti splošni pogoji veljajo ne glede na statutarni ali dejanski sedež kupca in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja jezika, v katerem so ti splošni pogoji sestavljeni. Pod pogoji potrošniške zakonodaje lahko kupec zahteva sklenitev pogodbe na podlagi teh splošnih pogojev tudi v drugem jeziku.

Dostopnost informacij

Akademija se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o zavodu (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  • bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Oglaševanje

Objave prodajalca predstavljajo prikaz osnovnih pogojev nakupa, razen če je izrecno določeno drugače v objavi.

Prodajalec jamči za karakteristike blaga, ki so kot take navedene v okviru spletne trgovine. Zaradi tehničnih lastnosti kupčeve strojne ali programske opreme, prek katere si kupec na spletni strani oglaševano blago ogleda, so možna malenkostna odstopanja od dejanskega videza izdelka.

Ponudba in cene izdelkov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro. V spletni trgovini so prikazane redne cene izdelkov z DDV, morebitni popust ter akcijska cena izdelka. Cene na spletni trgovini www.akademijazaglas.si so lahko predmet sprememb.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Akademijo in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko Akademija kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Akademijo kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku.

Načini plačila

V spletni trgovini našim kupcem omogočamo plačila s karticami ali plačilo po povzetju ter plačilo po predračunu. Več o načini plačila poiščite na povezavi PLAČILA.

V primeru plačila po povzetju boste svoj nakup plačali dostavni službi ali z gotovino ali s kartico. 

Plačila se opravljajo izključno v evrih. Po izbiri ustreznega načina plačila s kreditno ali debetno kartico se kupec odpoveduje morebitni pravici do odstopa od ali spremembe naloga za izvedbo plačila z izbranim načinom plačila.

Kupec se strinja, da sme prodajalec v primeru suma zlorabe kateregakoli načina plačila po svoji prosti presoji vsako zadevno transakcijo brez predhodnega obvestila predati v reševanje pristojnim organom.

Kupec se zaveda in se strinja, da lahko njegov izvajalec plačilnih storitev za namen izpolnitve kupčevih plačilnih obveznosti v zvezi z nakupom po teh splošnih pogojih kupcu zaračuna stroške transakcije, ki prodajalcu niso znani.

Pri plačilu s kreditnimi ali debetnimi karticami bo kupec preusmerjen na spletno stran ustreznega ponudnika plačilnih storitev, prek katerega bo prodajalec izvedel zajem sredstev (dejansko plačilo).

Po podanem nalogu za izvedbo plačila s kreditno ali debetno kartico se kupec odpoveduje sleherni pravici do preklica ali spremembe takšnega naloga, sicer prodajalcu odgovarja za vse stroške in škodo v zvezi s tem.

Kupec je odgovoren za to, da ima pri ponudniku plačilnih storitev s kreditnimi ali debetnimi karticami zadostno dobroimetje za plačilo nakupa, da ima tudi sicer urejena vsa razmerja s tovrstnim ponudnikom plačilnih storitev, da je upravičen do plačevanja z uporabljeno kreditno ali debetno kartico ter da je ob podaji naročila podal popolne in pravilne podatke o uporabljeni kreditni ali debetni kartici. V nasprotnem primeru odgovarja prodajalcu za vso škodo in stroške, ki bi prodajalcu v zvezi z navedeno kršitvijo nastali.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo.

Več informacij vam je na voljo na strani PLAČILA.

Izdaja računa

Akademija račun pošlje kupcu preko pošiljke ob odpošiljanju naročila. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Redna cena

To je osnovna cena izpisana ob artiklu. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Več o plačilih preverite na strani PLAČILA.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. Kode za popust niso v naprej določene glede na znesek in/ali popust niti niso v naprej načrtovane (datum veljavnosti oz. aktivacije kod prilagajamo glede na poslovno politiko)

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem izdelkov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Nadaljujte. Navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V primeru, da želite in ko je to mogoče istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom.
  • Za nakup enega izdelka je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih izdelkov (na primer: ob naročilu 4 izdelkov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).
  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je praviloma enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti znotraj istega naročila praviloma ni mogoča.

Postopek obveščanja o nakupu

Potrditev prejema naročila

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Akademija naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Akademija lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Naročilo je odpremljeno – predano dostavni službi

Akademija v dogovorjenem roku izdelek pripravi, odpošlje ter naročilo preda dostavni službi in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Akademija v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov trgovina@akademijazaglas.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne na način kot je opisano na strani VRAČILA.

Delne dobave

V Akademiji izvajamo delne dobave, kar pomeni, da kupec lahko prejme več paketov iz naslova 1 naročila (v primeru, da kupec naroči več izdelkov). Namen tovrstne dostave je, da kupec vse izdelke prejme v najkrajšem možnem času. Kupec zaradi tega nima dodatnih stroškov.

Naročilo je pripravljeno na prevzem – možnost prevzema v Akademiji

Pri nas imate možnost vaše izdelke prevzeti v prostorih Akademije za glas. Ko bodo izdelki pripravljeni boste po elektronski pošti prejeli obvestilo, da so izdelki pripravljeni za prevzem. Navadno je prevzem mogoč naslednji delovni dan. V vsakem primeru kupec prejme obvestilo o pripravljenih izdelkih preko elektornske pošte.

Preklic naročila

V primeru, da vam ne moremo izdobaviti posameznih izdelkov ali naročila boste z naše strani prejeli obvestilo o preklicu vašega naročila.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da dodate vse potrebne podatke v opombah (uradno ime, davčna številka,..)

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Pravne osebe ne morejo uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe v 14 dneh ne da bi za to obstajal utemeljen razlog za vračilo. Nakup, ki ga opravi pravna oseba, se obravnava po Obligacijskem Zakoniku (OZ).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja.

Spletna trgovina pravnim osebam omogoča plačilo kot je navedeno na strani NAČINI PLAČILA.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe je mogoče le za spletne kupce.

Spletni kupci imajo pravico, da nam v 15 koledarskih dneh od nakupa izdelka sporočijo, da želijo izdelek vrniti. Rok začne teči en dan po izdanem računu naročenega izdelka. V rok vračila se štejejo tudi dnevi zaprtja trgovin saj imajo spletni kupci možnost vračil tudi po pošti (torej brez obiska fizične trgovine).

Odstop od pogodbe je mogoč bodisi v prostorih Akademije ali preko vračanja izdelke (skupaj z izpolnjenim zahtevkom za vračilo) na naš naslov. Več informacij lahko poiščete na straneh VRAČILA.

Vrnitev prejetih izdelkov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan, nenošen, neuporabljen in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) v 43.č členu (5) navaja:
“Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;”.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov, ki ga potrošnik vrne na svoje stroške s pomočjo poštnih ali drugih logističnih storitev različnih dostavnih ponudnikov ali na svoje stroške z vračanjem v najbližjo trgovino.

Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in ko bodo fizično vrnjeni vsi izdelki, ki jih kupec vrača. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku na izbrani TRR pri plačilu po predračunu, na isto kartico s katero je plačal svoj nakup preko spleta ali na izbrani TRR, ki ga potrošnik zapiše na vračilnem zahtevku (v pripremu plačila po povzetju).

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Zamenjave

Kupcem omogočamo, da svoje izdelke tudi zamenjajo. Zamenjava je mogoča v prostorih Akademije ali s pošiljanjem izdelkov na naš naslov. Več o zamenjavah je dostopno na strani ZAMENJAVE.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v zakonsko določenem roku. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec odgovarja za stvarne napake blaga v skladu z določili civilnega prava. Za potrošnike veljajo določila prava varstva potrošnikov, tudi če odstopajo od v nadaljevanju navedenih pravil. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od dneva nakupa.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:

  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet.
  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.
  • Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z modelom, razen če je bil model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost izdelka?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Primernost se lahko preverja tudi s pomočjo pooblaščenega sodnega izvedenca.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka. Zahtevek za uveljavljanje stvarne napake lahko izpolnite v skladu z navodili na podstrani REKLAMACIJE.

Reklamacijo je mogoče uveljavljati tudi v prostorih Akademije pri čemer morate predložiti dokazilo o nakupu (račun ali izpis iz banke). Skupaj boste lahko izpolnili reklamacijski zapisnik.

Spletni kupec lahko izdelek na katerem uveljavlja stvarno napako pošlje tudi na naslov: Zavod Moj glas, Slamnikarska 1d, 1230 Domžale. Sledite navodilom na podstani REKLAMACIJE.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Prodajalec mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v 15 dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporna.

Če prodajalec uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.

Prevzem izdelkov, vrnjenih iz obravnave stvarne napake

Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Prevzem izdelka iz neodobrene reklamacije je možen izključno v naših prostorih.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem izdelka. Zapisnike in artikle prodajalec hrani 2 leti od datuma vložitve reklamacije v skladu z  Zakonom o varstvu potrošnikov (37.c člen 3). Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Po poteku 2 let lahko prodajalec izdelek podari v dobrodelne namene ali ga odpelje na primerno deponijo in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila.

Dostava

Izbira dostavljavca je v pristojnosti prodajalca. Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Več o dostavi najdete na strani DOSTAVA.

Prodajalec je s strani kupca naročeno blago dolžan dostaviti v brezhibnem stanju, v dogovorjeni količini in v dogovorjenem času na naslov, ki ga kupec označi v svojem naročilu. Dostava nakupov v spletni trgovini je BREZPLAČNA za nakupe nad 60eur, v nasprotnem pa je strošek dostave 3,99 eur. 

Blago se šteje za dostavljeno, ko kupec predstavniku prodajalca, ne glede na način dostave (torej vključno s predstavniki dostavljavca), pisno potrdi prevzem blaga ali če v skladu z določbami tega razdelka pride v prevzemno zamudo.

Če je kupec potrošnik, preide nevarnost naključnega poškodovanja ali uničenja blaga na kupca v trenutku, ko je blago skladno s predmetnimi splošnimi pogoji dano na razpolago kupcu ali ko kupec skladno s predmetnimi splošnimi pogoji pride v zamudo. V vseh drugih primerih preide nevarnost naključnega poškodovanja ali uničenja blaga na kupca v trenutku izročitve blaga s strani prodajalca dostavljavcu.

Prodajalec sme v primeru zaznanih težav z izpolnitvijo plačilne obveznosti kupca odpošiljanje blaga ali celo samo izročitev blaga kupcu po odpošiljanju po svoji prosti presoji odložiti ali preklicati do popolne izpolnitve plačilne obveznosti kupca.

Osebni prevzem

Na spletu lahko izberete možnost osebnega prevzema. Več o prevzemu naročila v trgovini si preberite na podstrani OSEBNI PREVZEM.

Varnost

Akademija uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporabljamo 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

Akademija se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1 ter ZEKom-1.

Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Zagotovitev podatkov je pogodbena obveznost, podatki pa se obdelujejo za namen obdelave vašega naročila: dokončanje in potrditev naročila, priprava izdelka, dostava izdelka, reševanje reklamacij in druga, z nakupom povezana komunikacija. V primeru, da podatkov ne zagotovite, ne moremo izpolniti obveznosti, ki izhajajo iz naročila.  Podatki se bodo za ta namen hranili do izpolnitve vseh pogodbenih obveznosti oziroma najdlje do poteka zastaralnih rokov z namenom morebitnega uveljavljanja pravnih zahtevkov iz naslova pogodbenega razmerja.

Več o varovanju osebnih podatkov si lahko preberete na strani Politika zasebnosti in izjava o varstvu osebnih podatkov.

Politika piškotkov

Akademija zbira osebne podatke tudi ob obisku njegovih spletnih strani, prek piškotkov, za namene zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletnih strani oz. portalov ter štetja uporabnikov na spletnem mestu oz. portalu. Akademija uporablja naslednje piškotke:

Obvezni piškotki: so ključni in brez njih posamezna spletna stran ne bo delovala, kot bi morala. Nastavijo se, ko posameznik odda obrazec, se prijavi ali opravi kakršnokoli interakcijo s spletno stranjo preko klikanja na enostavne povezave.

Analitični piškotki: z njimi analiziramo promet na posamezni spletni strani, da lahko izboljša uporabniško izkušnjo. Posameznik sprejme piškotek s klikom na gumb na spletni strani oz. z nadaljevanjem aktivnega brskanja po spletni strani, ki ga izvede po prejemu obvestila o piškotkih. Točen seznam piškotkov se nahaja tukaj.

Oglaševalski piškotki: so piškotki partnerskih storitev Facebook in Google. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Več glede uporabe piškotkov si lahko preberete tukaj.

Piškotki družbenih omrežij: Piškotki za družbena omrežja omogočajo deljenje vsebine spletne strani na nekaterih družbenih omrežjih. Vtičniki in orodja tretjih oseb uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani.

Komunikacija

Akademija bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se bo uporabnik izrecno strinjal, v kolikor se bo nanašalo na uporabnikova naročila in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Akademija izrecno spoštovala.

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Omejitev odgovornosti

Akademija se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh.

Akademija ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Akademija v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Akademija spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Akademija se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Za vse spore, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev in jih prodajalec in kupec ne bi mogla sporazumno rešiti, je, skladno z 51.a členom Zakona o pravdnem postopku (ZPP), krajevno pristojno tisto sodišče, v kateri ima tožena stranka stalno oziroma začasno prebivališče ali sedež.

V primeru, da je tožena stranka prodajalec, je za sojenje poleg sodišča v kraju sedeža prodajalca pristojno tudi sodišče, na območju katerega ima kupec kot tožeča stranka stalno oziroma začasno prebivališče.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže po elektronski pošti na trgovina@akademijazaglas.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Akademija se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Akademija prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ima kupec, ki je fizična oseba, pravico sprožiti tudi postopek izvensodnega reševanja potrošniškega spora. Akademija kot prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora. Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), na kateri lahko kupec vloži pobudo za začetek postopka je dostopna na naslednji povezavi:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

Akademija, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Pogoji veljajo od 22. oktobra 2021.