Vse za petje na enem mestu

Trebušne mišice med petjem

Med vdihom se prepona skrči, usloči navzdol in pritisne od zgoraj na trebušne organe. Ti se pomaknejo nižje ter pritisnejo sprednjo trebušno steno ven. Med izdihom se prepona sprošča, trebušni organi se dvigujejo in trebuh gre noter.

Sprednjo trebušno steno tvorijo štiri večje parne trebušne mišice, ki varujejo trebušne organe.

Pomagajo nam pri dihanju, kašljanju, bruhanju, uriniranju, odvajanju blata ter porodu. Zaradi njih se lahko nagnemo vstran ter dvignemo trup, ko smo v ležečem položaju.

Med petjem bomo trebušne mišice čim manj nepotrebno krčili. Skušali bomo dopustiti, da gre trebuh med vdihom malce ven, med izdihom pa nazaj noter ...

... razen spodnjega dela mišice rectus abdominis, tiste mišice, ki ji rečemo 'six pack'. V resnici ta mišica nima šestih kvadratkov, ampak jih ima osem. Med petjem dobimo najboljšo podporo, če nam uspe napeti le spodnja dva kvadratka te mišice. 

Ta del mišice lahko začutimo tako, da se primemo za spodnji del trebuha in zakašljamo. Med kašljanjem ta del mišice trebuha skoči ven. V angleščini temu delu rečejo tudi kick out muscles.